sobota, 27 czerwca 2015

Koktajle o smaku lata! + relacja z warsztatów Mix&Go

W pierwszej kolejności chciałam podziękować firmie Russell Hobbs za zaproszenie na warsztaty, które odbyły się w środę we Wrocławiu :)
Była to wspaniała okazja na dobrą zabawę oraz by poznać nowych ludzi, czerpiąc przy tym nowe inspiracje.

Dla wielbicieli koktajli mam dzisiaj propozycję owocowych wersji z owocami sezonowymi.
Lato w szklance :)

Składniki na 2 różne koktajle:

Koktajl nr 1:
100 g truskawek
100 g rabarbaru
3 gałązki mięty
2 morele
50 g lodów waniliowych
ksylitol lub miód do smaku
mleko

Koktajl nr 2:
1 banan
100 g jagód
100 g malin
ksylitol lub miód do smaku
mleko


Wszystkie składniki dokładnie zmiksować.




Warsztaty Mix&Go zorganizowane przez firmę Russel Hobbs zainspirowały mnie do włączenia koktajli do codziennej diety. Koktajle mogą być różne - od zwyczajnych, składających się z prostych i standardowych składników, do tych bardziej eksperymentalnych, składających się z nietypowych połączeń. 
Z pewnością z czasem będą pojawiały się na blogu przepisy na te drugie, bardziej szalone i nietypowe ;-)

Na warsztatach mogliśmy puścić wodzę fantazji i spróbować sił w miksowaniu. Do tego cenne uwagi dietetyka, bo nie każdy koktajl nadaje się dla każdego. W zależności od zapotrzebowań, należy odpowiednio dobierać składniki. Spędziliśmy czas na poszukiwaniu idealnych połączeń, uzyskując baaardzo smakowite efekty :) 

Dziękuję Russell Hobbs za zaproszenie! Było super! :)
 I dziękuję również wszystkim uczestnikom za wspaniałą zabawę :) Mam nadzieję, że będzie więcej okazji, żeby się spotkać :)

Przy okazji polecam wszystkim osobom, które lubią koktajle i chciałyby zabierać je ze sobą do pracy, czy na uczelnie do wypróbowania blendera Aura Mix&Go Pro, który mieliśmy okazję testować na warsztatach. Możliwość zabierania swoich koktajli do pracy bardzo mi się spodobała i jestem zachwycona pomysłem <3








15 komentarzy:

  1. Obydwa koktajle zapowiadają się przepysznie :)
    ja po dość długiej przerwie wróciłam do codziennego picia koktajli. lato to idealny okres na ich robienie

    OdpowiedzUsuń
  2. MM...przydałby się taki koktajl w pracy:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne koktajle, idealne na tą porę roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Natalio, z niecierpliwością czekam na nowe wpisy! Koktajle wyglądają przepysznie ;+)

    Tomasz Sz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie to wygląda (i zdrowo) ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Te koktajle wyglądaja przepysznie! Ile ja bym dała żeby teraz taki wypić, mniaaam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koktajle :) Świeże owoce to jest to. Szkoda, że sezon na truskawki minął, mógłby trwać cały czas xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne koktajle mmm :) Ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce :) Niestety trochę mam urwanie głowy ostatnio ze wszystkim i blog został znowu zaniedbany... Postaram się to zmienić w najbliższym czasie :)

      Usuń
  10. Pysznie to wygląda (i zdrowo) ;p

    OdpowiedzUsuń

Możesz również lubić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...