środa, 26 marca 2014

Spaghetti z kurczakiem, suszonymi pomidorami i kozim serem

Mój dzisiejszy obiad powstał na szybko i pod wpływem tego co akurat miałam w lodówce ;-) Połączenie dosyć popularne i smaczne :)Oczywiście istnieje milion sposobów na przygotowanie podobnego makaronu. Ja zrobiłam po swojemu :)Jak widać ilość składników nie jest powalająca, ale wystarczy by dać smaczny rezultat :)



Składniki:
  • 1 pierś z kurczaka
  • kilka suszonych pomidorów z zalewy
  • 100 g koziego serka kremowego
  • makaron spaghetti
  • starty ser typu Grana Padano do posypania
  • trochę oliwy z suszonych pomidorów (zalewa)
  • sól, pieprz, papryka słodka, ew. przyprawa do kurczaka

Kurczaka pokroić w kostkę, przyprawić solą, pieprzem, słodką papryką i ewentualnie przyprawą do kurczaka. Podsmażyć na zalewie z pomidorów. Dodać pokrojone pomidory i smażyć przez minutę. Następnie dodać kozi serek i przykryć. Dusić na małym ogniu aż wszystko ładnie się połączy. Doprawić solą i pieprzem.

Makaron ugotować i wymieszać z sosem.
Całość posypać startym serem.

Smacznego!

7 komentarzy:

  1. Jak ja dobrze znam obiady z cyklu "co akurat było w lodówce" :) połączenie smaków, które pokazałaś chyba nigdy mi się nie znudzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne danie dla mnie, mniam!
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie składniki lubię oj bardzo :)) Danie idealne jak dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że i u ciebie pyszny makaron;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne danie jak większość na tym pięknym blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Możesz również lubić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...