wtorek, 11 marca 2014

Prawdziwa gorąca czekolada - domowa mieszanka!

Gorąca czekolada jest chyba lubiana przez wszystkich. Ostatnio byłam w pijalni czekolady Wedla, przez co postanowiłam stworzyć własną wersję czekolady na gorąco ;-) Na deser, do śniadania czy na wieczór pod kocem.. czekolada zawsze dobra na wszystko ;-)



 Składniki:
  • 180 g gorzkiej czekolady dobrej jakości
  • 85 g gorzkiego kakao
  • 30 g cukru
  • 100 g cukru pudru
  • 30 g skrobi ziemniaczanej


Czekoladę zetrzeć na tarce na małych oczkach. Wymieszać z pozostałymi składnikami. Przesypać do szczelnego pojemnika. 






Przygotowanie czekolady

Wsypać do filiżanki 3 łyżki mieszanki i zalać 150 ml gorącego mleka. Dokładnie wymieszać.

Smacznego! ;)





Domowy WyróbLekkie desery bez piekarnika

9 komentarzy:

  1. Filiżanka tego eliksiru idealnie pasuje do serniczka z poprzedniego postu. Poza tym masz rację, czekolada na gorąco jest dobra na wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslę, ze można dodać do mieszanki mleka w proszku i bylaby czekolada do zalania wodą, idealna do wzięcia do pracy :)
    Ile porcji wychodzi mniej wiecej z mieszanki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 10. Niestety jest to bardzo na oko, ponieważ nie zużyłam jeszcze całej swojej mieszanki, wobec czego mogę tylko przypuszczać ile wyjdzie :)

      Usuń
  3. Pyszności!
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się, że mówi do mnie, źle ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, wypiłabym taką filiżankę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł! Taki praktyczny!

    OdpowiedzUsuń

Możesz również lubić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...