środa, 5 lutego 2014

Purée ziemniaczane z niespodzianką ;-)

Znacie takie chwile, że nie macie czasu żeby zrobić porządne zakupy na obiad a co dopiero go zrobić? Wtedy robimy zazwyczaj coś na szybko. Kiedyś pamiętam często jadłam gotowane ziemniaki z jajkiem sadzonym. Całkiem smaczne połączenie :D Dzisiaj coś podobnego, trochę bardziej wymyślnego ;-)

\

Składniki na 1 porcję:

·3-4 ziemniaki
·1 jajko (najlepiej z chowu ściółkowego)
·szczypiorek
·2 łyżki masła
·trochę mleka
·pieprz, sól


Ziemniaki ugotować w osolonej wodzie. Zagnieść z masłem i odrobiną mleka. Wkroić szczypiorek i doprawić solą i pieprzem. 

Potrzebny będzie rant cukierniczy. Połowę wypełnić purée ziemniaczanym. Zrobić małe wgłębienie, w które delikatnie wbijamy jajko. Przykryć delikatnie pozostałym purée i wyrównać

Piec 25-30 minut w 140-150 stopniach.

Smacznego! :)





Kulinarna podróż po Polsce

20 komentarzy:

  1. Pyszne i sycące,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No genialny pomysł na urozmaicenie tradycyjnego puree :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie podane wszystkim znane danie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste i pyszne :)) Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Muszę wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe, pełne zaskoczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobię na pewno :) !

    Ps. śliczny talerzyk :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem ziemniaczara, więc dla mnie to pyszności :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie sytuacje zdarzają mi się często, niezawodne wtedy jajko z kaszą gryczaną (tzw. barowy obiad) chętnie zastąpię Twoim pomysłem. Nie dość, że genialne, smaczne to jeszcze pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł! :D Bardzo mi się podoba niespodzianka w środku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uweilbiam wszelakie puree.
    Twoje mnie zachwyciło!

    OdpowiedzUsuń
  12. tez chce taka niespodzianke :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a to ci niespodzianka! dawno nie jadłam puree, ale bardzo lubię.
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm ale świetny i wyśmienity pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawy pomysł! proste w wykonaniu, a jakie pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć:) Super blog i niesamowite przepisy:) Na pewno będę z nich korzystała :)zapraszam do mnie http://agaslodziak.blogspot.com do obserwowania i komentowania :) Pozdrawiam cieplutko :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysl :) jajko i ziemniaki to klasyk... wiec to musiało byc przepyszne :) do tego jeszcze kubek kefiru i troche koperku :)

    Pozdrawiam
    smakiempisany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Możesz również lubić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...