poniedziałek, 3 lutego 2014

Burgery z placków ziemniaczanych z kurczakiem i sosem czosnkowym!

Dzisiaj mam coś dla miłośników domowych burgerów. Ja osobiście nie przepadam za fast-foodem, nie wliczając oczywiście kebaba i pizzy ;-) Jeśli burgery to tylko domowe!
Tym razem trochę inna wersja, ale zadziwiająco dobra! Ten kto lubi placki ziemniaczane polubi z pewnością też taką wersję :)









Składniki na 2 burgery:
  • 4 duże ziemniaki
  • 1 duża cebula
  • 2 plasterki żółtego sera
  • 1 pomidor
  • dowolna zielenina, np. kiełki
  • dowolne mięsko - u mnie pieczona pierś z kurczaka
  • sól, pieprz, trochę mąki do placków
Na sos czosnkowy:
  • 2 łyżki jogurtu greckiego
  • 1 ząbek czosnku
  • sól, pieprz, cukier

Ziemniaki i cebulę obrać i zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Doprawić solą i pieprzem i dodać trochę mąki. Wymieszać i usmażyć 4 grube, okrągłe placki.

Składniki na sos wymieszać.

Na usmażone placki wyłożyć plasterek kurczaka, plasterek pomidora, następnie kiełki, sos czosnkowy i na końcu żółty ser. Przykryć drugim plackiem.

Smacznego!






Kulinarna podróż po Polsce W Nowy Rok z Superfoods

25 komentarzy:

  1. mniam! Uwielbiam placki ziemniaczane :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na podanie placków ziemniaczanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zdrowo to wygląda ;) pomysł bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam uwielbiam placki ziemniaczane a z takimi dodatkami to dopiero, pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to się dzieje u nas burgerowo :D pysznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Też muszę zrobić takie nietypowe burgery. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe burgery pomysłowe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany! królestwo oddam za takiego burgera!

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO, takim burgerem bardzo chętnie bym się poczęstowała:), a cena jest wprost śmieszna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne burgery,śmietne połączenie ziemniakow i mięsa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tutaj to dopiero pychotki! :) i do tego sos czosnkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tymi plackami ziemniaczanymi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiamy placki ziemniaczane a w postaci burgerów ..mniam dzieciaki chyba oszaleją : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądają te burgery, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysł :) podoba mi się taka inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No genialny pomysł! Bardzo mi się spodobało. Chyba ukradnę od Ciebie ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja, fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny pomysł, bardzo mi sie podoba! Ja bym tam jeszcze oscypka włożyła, świetnie się komponuje z plackami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądają! Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł :D Taki pyro burger :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super pomysł :) bardzo apetycznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam hamburgery i uwielbiam placki ziemniaczane, więc dla mnie idealne połączenie, koniecznie muszę wypróbować
    slodkastrona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Możesz również lubić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...