sobota, 18 stycznia 2014

Sałatka tortellini z kurczakiem i nutą curry

Kiedy najczęściej sięgamy po sałatki? Jeśli spodziewamy się gości. Najlepiej jeśli sałatki są szybkie, proste, niedrogie ale za to smaczne :) Mam kilka swoich ulubionych, w tym sałatka ryżowa, na którą przepis znajdziecie tutaj. Ta też się do nich zalicza. Szybciutka w przygotowaniu, co jest ważnym atutem :)Kompozycja nie jest oryginalna, można ją znaleźć w wielu przepisach na sałatkę z tortellini, jednak robiłam ją zdając się na własne kubki smakowe i intuicję :) Polecam :)






Składniki:
  • 2 piersi z kurczaka
  • 1 opakowanie tortellini 
  • 1 por
  • 1 duża papryka
  • 1 puszka kukurydzy
  • 3-4 łyżki majonezu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego gęstego
  • sól, pieprz, curry, przyprawa do kurczaka

Kurczaka umyć, osuszyć i pokroić w małą kostkę. Przyprawić solą, pieprzem i przyprawą do kurczaka. Usmażyć na złotu kolor. Dodać łyżkę jogurtu i posypać sporą ilością curry. Wymieszać i ostudzić.

Tortellini ugotować w osolonej wodzie. Ostudzić.

Por lekko sparzyć. Zieloną część przekroić na pół i kroić w piórka. 
Paprykę umyć i pokroić w drobną kostkę.
Kukurydzę odsączyć.

Wszystkie składniki wymieszać ze sobą. Dodać majonez, łyżkę jogurtu i doprawić solą i pieprzem. Odstawić do lodówki na parę godzin, żeby wszystko się ze sobą "przegryzło"

Smacznego!






21 komentarzy:

  1. Akurat mam tortellini w lodówce, zrobię jutro :D Uwielbiam takie sałatki :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie sałatki szybko się robi i szybko znikają z talerza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to danie jest niestety wielokolorowe a dodajemy do akcji dania w jednym wybranym kolorze teczy wiec niestety musze je odrzucic

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama robi bardzo podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepyszna sałatka!!!
    super blog, będę tu często zaglądała :-)
    zapraszam również na mojego bloga :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię sałatkę z tortellini. Nie dodaję jednak do niej kurczaka :)Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności, coś dla mnie . Uwielbiam tortellini :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszny pomysł na sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności :)) Uwielbiam sałatki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tą sałatkę, jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jedna z najsmaczniejszych szybkich sałatek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tortelini z czym jest najlepsza?chodzi mi o farsz w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam różnych, wszystkie pasują :) przeważnie kupuję z szynką.

      Usuń
  13. jaki rodzaj tortellini kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie dobrze pasują :) może być z szynką albo z warzywnym farszem :)

      Usuń
  14. Ja jak nie miałam tortelinni to robiłam z makaronem kokardki i jest tak samo pyszna salatka ������

    OdpowiedzUsuń

Możesz również lubić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...