sobota, 11 stycznia 2014

Makaron z serem gorgonzola, marynowaną gruszką i orzechami

Ostatnio chętnie kombinuję na różny sposób dania, które są nie do końca typowymi daniami jakie je się codziennie, a jednak nie wymagają wielkiego zaangażowania czasowego. Dzisiaj zrobiłam makaron z serem gorgonzola, gruszkami i orzechami. Połączenie nie wymyślone przeze mnie, bo dość pospolite, a jednak każdy robi je na swój sposób. Ja zrobiłam intuicyjnie po swojemu i oto efekt :) Robi się wszystko błyskawicznie i wychodzi pyszny obiadek :) 






Składniki dla 2 osób:

  • 1/2 opakowania dowolnego makaronu (u mnie spaghetti)
  • 200 g sera gorgonzola
  • 1-2 marynowane gruszki
  • 50 ml śmietanki kremówki
  • dwie garście drobno posiekanych orzechów
  • pieprz

Makaron ugotować w osolonej wodzie.
Śmietankę podgrzać i dodać ser. Gotować na małym ogniu do całkowitego połączenia. Dodać pieprzu.
Orzechy posiekać na małe kawałki (ja je gniotłam ;-))
Gruszki pokroić w kostkę.

Ugotowany makaron polać sosem serowo-śmietanowym, posypać orzechami i dodać kawałki gruszki.


Smacznego!







Orzech

12 komentarzy:

  1. Ale pycha :D Mam ochotę zjeść ten makaron na obiad <3

    OdpowiedzUsuń
  2. szybkie comfort food dla mnie:) idealne na zimową szarówę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowity przepis ;)
    Akurat pasuje do mojej akcji na mikserze, zapraszam ;)
    http://zmiksowani.pl/akcje-kulinarne/orzech-na-widelcu

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda przepięknie:) na pewno smakowało wyśmienicie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z marynowaną gruszką - interesujący smak. Bardzo mi pasuje takie połączenie. 1 porcję poproszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja paleta smaków, koniecznie muszę spróbować, z marynowaną gruszką jeszcze nie jadłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham makarony w każdej postaci, ten jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł z gruszką, muszę spróbować u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię gorgonzolę, ale takiego połączenia jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Możesz również lubić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...