piątek, 31 stycznia 2014

Blog Roku 2013 + Pierwsze urodziny bloga!!

Specjalnie wstawiałam post urodzinowy wczoraj bo wychodziłam z założenia, że nie będę miała czasu dzisiaj, bo na ogół piątki mam zawalone, a tu niespodzianka :) Także dzisiaj już oficjalnie blog ma roczek, i jak na roczek przystało stawiamy pierwsze kroki... ;-) Biorąc na przykład udział w konkursie na bloga roku :) 
Przez co zachęcam i jednocześnie bardzo proszę o udział w głosowaniu :) Będę wdzięczna za każdy oddany głos, jest to dla mnie duża szansa i motywacja!

Cały dochód z głosowania idzie na łódzką fundację Gajusz, która wspiera hospicjum dla dzieci. Przez co mam trochę mniejsze wyrzuty sumienia, że proszę ludzi o oddawanie głosów.. :)



Wystarczy wysłać sms o treści C00129 na numer 7122 (koszt to 1,23 zł)
Z jednego numeru można oddać tylko jeden głos na dany blog.

Bardzo bardzo dziękuję za każdy głos i wsparcie! :) Nawet jeśli się nie uda to trudno, będę próbować dalej :)

A tutaj link do wczorajszego czekoladowego tortu bezowego z gruszką :))) Jeszcze zostało trochę, ktoś chętny? ;-)


37 komentarzy:

  1. Sto lat, ale tort wygląda obłędnie i na pewno tak też smakuje, ponieważ nie wyobrażam sobie lepszego połączenia niż czekoladowa beza z gruszką, super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaa ja mam roczek bloga w niedzielę (02.01) ale jaja! Założyłyśmy prawie w tym samym czasie :) Co do oddawania głosów to ja po prostu nienawidzę prosić o nie ludzi i mam właśnie problemik co do bloga roku żeby prosić, całe szczęście że to idzie na cele charytatywne :)

    Oby więcej takich blogów i takich pysznych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najtrudniejszy jest pierwszy Rok :) Ale wszystko się udało. Wszystkiego najlepszego i pomyślności na następny..... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie wszystkiego najlepszego! I wygranej w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! o wygranej nawet nie marzę.. :)

      Usuń
  5. Jeszcze raz wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz - wszystkiego co najlepsze !

    Trzymam kciuki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia życzę, a kawałka ciasta, szczególnie tak pysznie wyglądającego na pewno nie odmówię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę więc duuużo takich miłych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego i wymarzonego tytułu BLOGA ROKU !
    Wspaniały blog, moje gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za życzenia i miłe słowa! ale do tytułu bloga roku to mi jeszcze daleko :)

      Usuń
  10. Zaglądam z rewizytą..... :) życzę zatem wielu kolejnych owocnych lat blogowania....i powodzenia w konkursie....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roczku i trzymam kciuki za konkurs:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dziękuję! nawet nie umiem wyrazić jak bardzo mnie to cieszy!! :)

      Usuń
  13. Kochana, życzę kolejnych udanych lat i powodzenia w konkursie.
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny tort. Gratuluję pierwszych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję roczku, życzę kolejnych!!! Tort wygląda apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Torcik wygląda obłędnie, muszę się do Ciebie kiedyś wprosić na takie pyszności, bo tak znowu daleko nie mam z Katowic :P Kolejnych sukcesów kulinarnych na blogu i tysiąca pomysłów :) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłędny tort, wspaniałe smaki

    OdpowiedzUsuń
  18. czekolada i gruszki ciekawe połaczenie..musze wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń

Możesz również lubić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...