poniedziałek, 9 grudnia 2013

Kanapka korzenna z tuńczykiem, jajkiem, rukolą i delikatnym sosem chrzanowym

Czasami w przerwie między zajęciami lubię pójść do swojej ulubionej wrocławskiej kawiarni z francuskim klimacie. Oprócz kawy oferują tam również różne smakołyki na słodko lub słono. Moją ulubioną przekąska jest właśnie taka kanapka. Podpatrzyłam i postanowiłam zrobić taką sama w domu. Oto efekt. Uwielbiam tę kanapkę - idealne połączenie ;-)






Składniki:

  • 1 bagietka lub bułka korzenna
  • 1 jajko
  • tuńczyk w sosie własnym
  • rukola
  • 1 łyżeczka chrzanu
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 łyżka jogurtu greckiego
  • sól, pieprz
Jajko ugotować na twardo. Bagietkę lub bułkę przekroić. Wymieszać chrzan, majonez i jogurt. Doprawić solą i pieprzem. Tuńczyka odsączyć a rukolę umyć.
Bagietkę wysmarować sosem chrzanowym. Wyłożyć równomiernie tuńczyka, następnie jajko i na koniec rukolę.

Dla lepszego efektu - przed robieniem kanapki, włożyć bagietkę na chwilę do piekarnika. Na ciepło smakuje jeszcze lepiej :)

Smacznego!


10 komentarzy:

  1. jaka pyszna kanapka! szkoda tylko że zazwyczaj nie mam czasu rano robić takich cudów:) bardzo apetyczna bułka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tuńczyk i sos chrzanowy, lubię ten zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką kanapką bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna . Uwielbiam tunczyka w każdej postaci

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa....ja jeszcze nie jadłam kolacji...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero co zjadłam, a po zobaczeniu Twojej kanapki już czuję się głodna!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wielkie kanapki! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zabrałabym taką do pracy ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Możesz również lubić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...