poniedziałek, 16 grudnia 2013

Choinka z ciasta francuskiego z nutellą, mniam!

Uwaga, jest to błyskawiczny sposób na coś ładnego i dobrego, czym można kogoś zaskoczyć ;-) Wydaje się trudne i skomplikowane a jest dziecinnie proste i szybkie. Oczywiście jeśli pójdziecie na skróty, tak jak ja to dzisiaj zrobiłam, i kupicie gotowe ciasto francuskie ;-) Nie przewidziałam dzisiejszego wypieku, a zrobienie domowego ciasta francuskiego wymaga 12 godzin. Może następnym razem ;-)
Spróbujcie!




Składniki:
  • 2 opakowania ciasta francuskiego
  • Nutella
  • ewentualnie posiekane orzechy

Rozłożyć jeden płat ciasta i wysmarować nutellą. Położyć na niego drugi płat ciasta. Wyciąć kształt choinki i ponacinać równo (patrz zdjęcie)


Każdą "gałązkę" trzeba pozkręcać. 
Piekarnik nagrzać do 200 stopni i piec ok 15 minut na złoty kolor.

Z reszty, którą odkroimy, można zrobić mniejsze ciasteczka ;-)
Smacznego!





 

15 komentarzy:

  1. WOW jest extra, nie pomyślałabym, że wyjdzie taka ładna że szkoda ją jeść

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Coś w stylu nutellowej gwiazdy drożdżowej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam ! Ja bym chyba cierpliwości nie miała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam ciasto kupione, też mam zamiar zrobić. Fajna Ci wyszła ta choineczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaleeee śliiiiiiicznaaa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!! Po prostu cudo! Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Można ją jeść wspólnie i łamać gałązki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda wspaniale!! aż szkoda jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo, bardzo fajny i prosty w realizacji pomysł :) ja też szukam inspiracji na zagranicznych blogach, trzeba wprowadzać nowości do polskiej blogosfery ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna choineczka. Super pomysł na Święta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Podziwiam inwencję, wygląda to wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry , pomysł fantastyczny , robię to cudo na imieniny męża , mam tylko pytanie , czy przed pieczeniem choinkę posmarować jajkiem?

    OdpowiedzUsuń

Możesz również lubić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...