czwartek, 6 czerwca 2013

Sałatka ryżowa z kurczakiem z dodatkiem curry

Jest to moja ulubiona sałatka. Robi się ją błyskawicznie, nie potrzeba dużo składników, a w smaku jest wyjątkowa! Dodanie do wody, w której gotuje się ryż, łyżeczki curry powoduje, że ten nabiera pięknego żółtego koloru i pysznego smaku. Sałatka nadaje się idealnie na różne okazje ale także na co dzień ;) Polecam bardzo!




Składniki:

  • 1 podwójna pierś z kurczaka 
  • 2 woreczki ryżu 
  • 1 puszka kukurydzy 
  • 1 puszka czerwonej fasoli 
  • 1 por 
  • curry, sól, pieprz, papryka czerwona, przyprawa do kurczaka, cukier 
  • 2 łyżki jogurtu greckiego 
  • kilka łyżek majonezu 
  • sok z 1/2 cytryny

1. Kurczaka pokroić, polać sokiem z cytryny, doprawić solą, pieprzem, przyprawą do kurczaka, papryką i odrobiną cukru. Wymieszać z 2 łyżkami jogurtu i odstawić na trochę do lodówki.
2. Ryż ugotować z 1 łyżeczką curry i solą.
3. Por drobno pokroić, kukurydzę i fasolkę odsączyć.
4. Kurczaka podsmażyć, aż wyparuje cały jogurtowy sos.
5. Wszystkie składniki wymieszać, dodać majonez i ewentualnie doprawić do smaku.
6. Wstawić do lodówki na parę godzin.


Smacznego!

3 komentarze:

  1. zrobiłam ją dzisiaj że wyjdzie aż tak pyszna to tego się nie spodziewałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam sałatkę dzisiaj,chyba ile ludzi tyle gustów.Czegoś mi w niej brakuje,jakiegoś konkretnego wyraźnego,soczystego warzywa,bo wyszła bardzo suchą choć majonezu nie żałowałam.Ciekawe są również inne twoje przepisy i też je wypróbuję ☺ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Możesz również lubić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...